Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/dragosc/public_html/blog/wp-includes/gettext.php on line 66

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/dragosc/public_html/blog/wp-includes/gettext.php on line 66

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/dragosc/public_html/blog/wp-includes/gettext.php on line 66

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/dragosc/public_html/blog/wp-includes/gettext.php on line 66

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/dragosc/public_html/blog/wp-includes/gettext.php on line 66
Dragos Cristescu

Dragos Cristescu

Septembrie 19th, 2007

Santul patrat din jurul canalului

Posted by dragos in Viata pe pamant

   M-am saturat! Indiferent unde in Bucuresti ai treaba, indiferent unde vrei sa ajungi sau de unde vii,  arterele mari sunt sapate.Incerci sa le eviti, apucind pe stradute, insa aici…surpriza: si astea sunt sapate. Peste tot, strazile, mari sau mici, sunt sapate! Si daca pe cele mari se reface carosabilul sau se schimba sinele de tramvai, ei bine, pe cele mici se schimba bordurile! De ce se schimba bordurile, ca nu pricep…Cele vechi erau foarte bune, de ce trebuie schimbate???? Fireste se pot face diverse speculatii, sunt la indemina oricui insa asta nu rezolva problema stradutelor sapate .

  Si daca asta nu-i destul, in plina strada proaspat refacuta apare pe negindite naucitoarea inventie romaneasca: santul patrat din jurul canalului….canalelor de fapt, care oricum sunt dispuse in zig zag incit nu contenesc sa ma intreb cum o fi facuta reteaua de canalizare…in linie drepata nu sunt trase précis tevile alea sau daca sunt, de ce gurile de canal nu sunt si ele in linie drepata???? Dupa ce ca sunt insirate haotic, ca pisatul boului, mai si vine nu stiu care regie si sapa in jurul lor nenorocitele astea de santuri patrate…oricit de priceput ai fi la slalom nu ai cum sa le eviti pe toate! De ce sunt asa???

Pe alocuri, dupa o vreme, santul patrat din jurul canalului dispare si in locul lui apare un dimb…orice doar sa nu fie dreapta strada(proaspat reabilitata, de altfel)…

   Fireste, strada J.L.Calderon, refacuta acum 2 ani parca, e sapata iar…trotuarele au santuri, carosabilul e vai de mama lui, nu ai unde parca, nu pot intra cu masina in curtea studioului, e o nebunie ce e acolo…s-au sapat santurile si asa au ramas…nu stiu cine le-a sapat stiu insa ca pamintul a inceput deja sa se batatoreasca si nu se mai intimpla nimic altceva…si asta in plin centrul Bucurestiului…M-am saturat!
 

Aprilie 24th, 2007

Audi R8

Posted by dragos in Hobby

Povestea vibratiilor mele profunde, pe pista de la Nurburgring, Germania, la testarea lui Audi R8, este compusa din mici cascade de imagini in succesiune, inlacrimate in extrem de multa adrenalina:

[…] au fost 6 masini impartite in 2 grupe..fiecare grupa avind in fatza un R8 pilotat de un pilot Audi Racing Team

[…] cu statii emisie receptie… casti… etc … si am inceput cu o portiune de pista… pilotul mergind in fatza si spunindu-ne ce sa facem… cind sa frinam… cu ce viteza sa intram… ce trasa sa avem (traiectorie ideala)…

[…] dupa 3 cicluri de bucata de circuit, pilotul se retragea, se suia intr-un foisor si urmarindu-ne cu binoclu, continua sa ne spuna la fiecare, pe rind ce greseli facem … apoi schimbam bucata de circuit si o luam de la capat… / …dupa asta pauza si discutii …
[…] apoi circuitul intreg, iar cu pilot in fatza si, apoi, singuri, fiecare plecind la un interval stabilit de ei…

[…] la final… dupa nu mai putzin de 8 tururi intregi de circuit…cei 2 piloti ne-au adunat si ne-au zis: vom mai face 2 tururi in care cei mai buni dintre Dvs (2 la numar) vor merge cu noi ca si copiloti.

[…] si initzial m-am bucurat… pt ca am fost nominalizat… insa… sincer… a fost un cosmar !!! au mers aia de m-am cacat pe mine !!!! Cind am coborit (si parca nu se mai terminau cele 2 tururi… eram varza ! au dat aia in ele … cox adevarat!!! eram leguma…
mergeam pe picioare ca pa gladiole :) )

[…] pai ce sa mai zic… itzi dai seama… daca aia au mers asa, cu noi alaturi, oare cum se merge de-adevaratelea !!!!????

Inca mai simt cum se curbeaza parbrizul spre mine… Vezi totusi cateva foto in Directorul MASINI.

Ianuarie 26th, 2007

Kirill

Posted by dragos in Viata pe pamant

… parca asa se numeste furtuna care a bantuit prin Europa saptamana trecuta… Din cauza ei am avut un sfarsit de saptamina ingrozitor, desi promitea sa fie foarte bun.

Am plecat sambata, putin inainte de pranz catre aeroportul Henri Coanda, cu intentia declarata de a ajunge la targul de barci de la Dusseldorff. Aici, prima veste proasta: cursa cu care ar fi trebuit sa plecam avea intarziere 40 min… din cauza lui Kirill. Ma rog, dupa vreo ora de asteptari suplimentare, am decolat. Ajunsi la Frankfurt, alergam sa prindem cursa spre Dusseldorf insa, ni se inchid usile in nas, cu explicatia ca am venit prea tarziu, desi mai erau 20 min. pana decola avionul… ma rog, ni se spune ca ar mai fi o cursa pe la 20.30 (peste niste ore bune) si, ca s-ar putea sa fie locuri pentru noi in ea. Ni se recomanda sa ne intoarcem la ghiseu pe la 19.15… Noi decidem ca mai bine la 18.45 si totusi … surpriza!!! nu mai sunt locuri pentru noi in avion, pentru ca am venit prea tirziu!!! Sincer, daca s-ar fi intimplat la Bucuresti m-as fi enervat… asa insa, am facut o criza de nervi!
Inutila, evident… ma rog, am decis sa luam trenul si in felul asta, undeva dupa miezul noptii am reusit sa ajungem la hotel.

Duminica am fost in targ… Mie imi plac masinile, nu barcile, insa sunt sigur ca in alte conditii as fi fost mai entuziasmat…

Drumul spre casa a fost insa fara peripetii, slava Domnului! Parca pretentiile cetatenilor europeni sunt mari in ceea ce ne priveste… Kirill sa fie de vina?! sau tot noi suntem vinovati pentru ca avem o parere prea buna despre occident?!

Octombrie 16th, 2006

Printre VDT si VIP-uri

Posted by dragos in Viata pe pamant
Daca isi inchipuie cineva ca e usor sa lucrezi cu vedetele, ei bine, se insala. Au un program aglomerat, personalitati proeminente si o imagine bine conturata… si trebuie sa tin cont de toate acestea. Asadar, este adesea dificil dar, in acelasi timp o permanenta provocare.

O poza poate face oricine, mai nou, chiar si cu telefonul mobil, insa adevarata arta este sa surprinzi, sa evidentiezi si sa imortalizezi personalitatea si eul fiecaruia dintre ei. Luminile, umbrele, unghiurile, pozitia… totul e important.

Marea lor majoritate au incredere in mine, in talentul si in profesionalismul meu, pe altii insa, trebuie sa-i conving si va spun eu ca nu-i deloc usor.

Stau cateodata si ma intreb, oare, si eu sunt la fel?

Octombrie 14th, 2006

Revelatorul unui dictator

Posted by dragos in Amintiri

Ceausescu a chemat cei mai buni fotografi din RSR. Mai trebuie specificat de ce? NU ! Mi-e greu sa scriu despre asta… In fine, l-a ales pe tata sa-l surprinda prin tara si strainatate in vizite de lucru. No comment… decat in conditiile in care, atunci, la acea data, toti l-au considerat cel mai bun!

Octombrie 13th, 2006

BMW - Viziunea unui fan

Posted by dragos in Hobby
Masinile mi-au placut de cand ma stiu. Am inceput prin a le desena si am ajuns, in timp, sa le recunosc de la distanta, numai dupa sunetul motorului in mers.Dintre toate, de departe, cel mai bine suna motorul BMW. E si firesc, BMW are traditie: sa nu uitam ca faimoasele avioane de lupta Messerschmitt aveau motoare BMW. Si daca adaugam design-ul extraordinar la performantele masinii, e limpede de ce iubesc BMW-ul.  

Asadar, mi-am cumparat unul! Pentru ca eu sunt unic, vreau ca si masina mea sa fie unica. Si este. L-am gandit ca pe un omagiu adus traditiei BMW. I-am facut un tunning perfect pentru mine, urmand linia designerilor de la BMW. Cand am conceput forma am ales ca sursa de inspiratie modele de varf (de ex. pentru aripi, M3, E30).Va puteti convinge si singuri: mycar